Tawerna Bibliotekarzy Strona Główna
RSS Panel

Poprzedni temat «» Następny temat
Modowanie IWD2.
Autor Wiadomość
Aojd

Wysłany: 2007-11-23, 17:38   Modowanie IWD2.

Nie wiem czy w dobrym miejscu zamieszczam ale mam nadzieję że tak. Jestem jeszcze dość zielony w temacie modowania ale pełen chęci już od dawna żeby coś zrobić. Więc trafiłem na to forum w poszukiwaniu wiedzy na ten temat. Mam nadzieję że pomożecie mi wgryźć się w ten proceder.

Jestem już po wstępnej lekturze modowania i chciałbym zacząć coś tworzyć. W zarysie mam chęć stworzenia moda do IWD2, a dokładnie rzecz biorąc bazować na mechanice i lokacjach IWD2 a całą resztę czyli stronę fabularną zrobić sam. Wiem że to nie takie hop siup i jest to dużo pisania tekstów itp ale uważam że jeśli nie spróbuje to sie nie dowiem czy podołam. :P Jeśli jest tutaj ktoś kto będzie chętny służyć mi pomocą to proszę o odzew w tym temacie a ja chętnie wtedy rozwinę mój pomysł i może jakoś uda mi się to zrobić.

A z takich pytań na początek:
1. Chciałbym zmienić lokacje startową, gdzie i jak to sie robi?
2. Czytałem o tworzeniu NPC itp. ale w tym poradniku było trzeba zastąpić istniejącą postać nową, a czy da się "postawić" nową zupełnie jednostkę? Czy to wroga czy NPC-a?
3. W których plikach szukać przejść między lokacjami? Ponieważ chciałbym na początek "wyciąć" z gry kilka lokacji i tylko na nich pracować a potem rozwijać projekt dodając nowe lokacje wraz z przejściami. Chodzi o zablokowanie na mapie świata reszty lokacji.
4. I jak "wychlastać" całą fabułę bo to nie chodzi tylko przecież o dialogi.

Pewnie się okaże że porywam sie z motyką na słońce i czytając to każdy z Was powie Sobie "ale n00b". ;) Ale co tam jestem otwarty na krytykę, propozycję i pomoc z Waszej strony.

Pozdrawiam.

Yarpen 

Wysłany: 2007-11-23, 21:33   

Aojd napisał/a:
1. Chciałbym zmienić lokacje startową, gdzie i jak to sie robi?

Poszukaj w plikach 2DA. Coś w stylu STARTAREA albo coś... przynajmniej tak było w BG2.

Aojd napisał/a: