Tawerna Bibliotekarzy Strona Główna
RSS Panel

Poprzedni temat «» Następny temat
[BG2] Pytania i problemy
Autor Wiadomość
Rzepak 


Wysłany: 2005-04-17, 21:24   

Hmmm... o ile wiem można w NearInfinity wyciągać utwory w całości. Mogę się oczywiście mylić, ale wtedy nie wyjaśnię sobie skąd w moim folderze wzięła się muzyka z zamku De'Arnise :D .
Jeśli chodzi o rozszerzenie to muzykę z BG otrzymamy pewnie tylko w WAVach, to jak będziesz chciał ją przerobić to zupełnie inna historia...
 
 
Amon 
Moderator


Wysłany: 2005-04-17, 23:30   

W NearInfinity można je w najleprzy możliwy sposób odsłuchiwać, ale by było to możliwe musimy mieć w katalogu z grą wrzucona aplikacje acm2wav.exe
_________________
Our obstacles are severe, but they are known to us.
 
 
Leizar


Wysłany: 2005-04-22, 20:27   

Dzięki!
_________________
http://s7.bitefight.pl/c.php?uid=72753
 
 
Grzebul
Admin


Wysłany: 2005-08-16, 16:16   

Właśnie przeglądałem sobie areę slumsów wyciągniętą z gry, i mój wzrok padł na schody do podziemi przed domem Jansena.
http://img88.imageshack.u...e=schody8dd.jpg

ER?! Nie dość, że wogóle nie kojarzyłem takich schodów, to kurka, co one robią?
Sprawdziłem w grze:
http://img200.imageshack..../schody26oc.jpg

I wszystko jasne :]

To co, robimy moda z fajnym wykorzystaniem niedorobienia twórców?:>
A może po prostu ja o czymś nie wiem w grze? :eek:
 
 
Joneleth


Wysłany: 2005-08-16, 18:23   

Tą kratkę wykorzystuje chociażby The Darkest Day - mieszka tam jedna z ofiar Adario.
_________________
I HATE YOU! I HATE YOU!
I SWEAR TO GOD I HATE YOU
OH MY GOD I LOVE YOU
How the fuck could you do this to me?
How the fuck could you do this to me?
 
 
Atanael 


Wysłany: 2006-02-02, 11:27   

:D

A panowie teraz ja mam pytanie... ;) Mozna odzarowac Galicusa? Tnie wiem czy tak sie zwal... Wiecie, facet w twierdzy de'Arnise, majacy jedna z czesci glowicy...
_________________
"I'm not the one who's so far away
When I feel the snake bit enter my veins.
Never did I wanna be here again,
And I don't remember why I came."

Godsmack - Voodoo
 
 
Grzebul
Admin


Wysłany: 2006-02-02, 11:29   

@Atan
Zadawaj pytania w odpowiednich tematach :>

Co masz na myśli mówiąc "odczarować Galicusa"?:|
Jego trzeba zabić bo nas atakuje i wziąść jego całkiem fajny sprzęcik, można z nim coś innego zrobić?
 
 
Lara 


Wysłany: 2006-02-02, 11:43   

Grzebul napisał/a:
Jego trzeba zabić bo nas atakuje i wziąść jego całkiem fajny sprzęcik, można z nim coś innego zrobić?

On jest szalony, albo opętany, albo coś w tym rodzaju, więc można spróbować go zauroczyć (podobno).
_________________
Nie mów kobiecie, że jest piękna. Powiedz jej, że nie ma takiej drugiej jak ona, a otworzą ci się wszystkie drzwi.
Jules Renard
 
 
Coincidence 

Wysłany: 2006-02-02, 11:53   

Nie podobno, ana pewno - zauroczenie lub dominacja... ( ładunki z przedmiotów też działają )
 
 
Atanael 


Wysłany: 2006-02-03, 15:47   

No wlasnie... Musze sprobowac, ciekaw jestem co sie dzieje potem XD
_________________
"I'm not the one who's so far away
When I feel the snake bit enter my veins.
Never did I wanna be here again,
And I don't remember why I came."

Godsmack - Voodoo
 
 
Iras 


Wysłany: 2006-02-03, 18:53   

Cytat:

No wlasnie... Musze sprobowac, ciekaw jestem co sie dzieje potem


edostajesz xp głownię do cepa wieków, chwile gadasz i gosciu sie ulatnia :]
 
 
Isildur


Wysłany: 2006-05-26, 19:52   

Witam!
Mam takie dyskretne pytanko: czy posiada ktoś może cracka do BG ToB no-cd? Bo usiadłem przez przypadek na mojej płycie i mi się połamała na 3 części ;( ! Proszę pomóżcie jak możecie!
_________________
Życie jest okrutne, śmierć jeszcze gorsza...
 
 
Phizzix

Wysłany: 2006-07-04, 22:54   

Siemka,mam pytanie odnośnie drzwi w kuli sfer...(tam gdzie są pomieszczenia z lodem i ogniem)zawsze jest napisane,żę nie ma tam nic wartego uwagi,a jak podchodze to widać tam za nimi obszar....o co chodzi???? :help:
 
 
Lord Pawello 


Wysłany: 2006-07-09, 18:17   

Hmm, mi pomieszczenia zawsze sie otwierały normalnie.... A może już masz kulę na własność ? Wtedy (chyba, nie pamiętam dokładnie) drzwi były zamknięte...
_________________
 
 
siekierka7 


Wysłany: 2006-07-19, 16:56   

a instalowałeś oficjalnego patcha? Może to bug ?
_________________
www.debatujemy.pl <-- zapraszam
 
 
Iras 


Wysłany: 2006-08-22, 16:38   

u mnie te drzwi też są zawsze zamknięte - postac stwierdza, ze jest to jakis magazyn i ie ma tam nic ciekawego - i jest tak u mnie zawsze, z patchem czy bez, z modami czy bez, czy kula nalezy do mnie czy nie - zawsze
 
 
Grzebul
Admin


Wysłany: 2007-10-08, 09:28   

http://img210.imageshack....magicznawm5.jpg

Ktoś wie co to jest?
Bo mi się pojawiło podczas burzy...
 
 
Zed Nocear 


Wysłany: 2007-10-08, 13:51   

Też to mam przy graniu na BGT. Czasami pojawia się kilka razy z rzędu, po kolei dla różnych członków drużyny.

A to nie jest tylko ozdobnik? Taki graficzny zastępnik dla błyskawicy uderzającej postacie w BG1?

Osobiście mnie trochę wkurza, bo gram bez akceleracji sprzętowej i przy tej antymagicznej burzy strasznie spada framerate i gra zwalnia. Pozostaje tylko ją przeczekać.
_________________
"There are also some elements of the game that are not <<broken>> but could do with a tweak to make them just a little better in some way."
 
 
Horus 
Moderator

Wysłany: 2007-10-08, 16:10   

Zed napisał/a:

A to nie jest tylko ozdobnik? Taki graficzny zastępnik dla błyskawicy uderzającej postacie w BG1?


Nie sądzę. Gram na BGT i w trakcie burzy mój cudowny szermierz dostał błyskawicą. A ta ma swoją własną, standardową animację.
_________________
Раз мати родила!
 
 
Yarpen 

Wysłany: 2007-10-08, 16:51   

Grasz z Sword and Fist czy to "zwyczajny" szermierz? ;P
_________________
"Love is for girls and gays."
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Theme made by Aiglon von Lupus based on subSilver